Julstressad

hejsan! Jag måste skriva snabbt för alldeles strax börjar Ugly Betty igen (det är reklam) och sen upplösningen för den här säsongen av Desperate Housewives! Efter skolan så gick ju som sagt jag och Agnes hem till mig, ska visa bilde´r från när jag plattade hennes hår:

Innan ...

... Efter!
Kolla bara skillanden, och det blev mycket, mycket längre! Och riktigt fint, visst? =)
Sen spelade vi faktiskt Yatzy ett tag, och Agnes vann båda gångerna  -.-, hah. Men till slut kom min jobbiga familj hem så vi gick till björnsträdgård och började gunga. Och helt plötsligt sitter jag fast i en babygunga! Jag "slog vad" vad agnes om att jag skulle få plats, och jag kom i men när jag skulle ut ...

jag säger bara såhär mycket: jag fick damp..!
Och till slut kom jag upp, efter lite mer än 10 minuter fast, och mina höfter gör fortfarande ont! Hur lyckas jag liksom?
Annars har det väll inte hänt så mycket, förutom att jag har fått värsta julstressen. Flera prov och en massa julklappar kvar att köpa! HJÄLP.. Nu har det börjat igen på TV
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Agnes

men usch hur jag ser ut på båda haha X'D

hah tur att du kom dig ur gungan för annars hade ja måstat GÅ hem :P och ja bra frpga, hur lyckas du XD

2008-12-09 @ 20:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0