Måndag

hej sötisar! Idag startade ämnesveckan.  Så vi drog igång med att bygga en "engelsk stad" i papp. Det blev rätt snyggt faktiskt! Så på lunch rasten gick jag, Stephanie och Louise hem till Louise! Vi gjorde våfflor, och hade vattenkrig.. *inga komentarer =)* Och louise var sjuk och hade ont i huvudet så hon stannade hemma och jag och Stefan gick tillbaka till skolan där vi kom försent och vår lärare blev skitsur. men men.. Efter skolan gick jag hem och halvsov, sen träffade jag Erica och vi gick tillsammans till kören som började tidigare än vanligt, alltså 16.30. Efter kören gick jag hem för att ta det lugnt, det blev inte så myclket sömn i natt. Javisst ja imorse fick jag och brorsan presenter! Dom var från "grånissen". Man hänger fram en vante under hela december och någon gång då och då under december så idag fick vi var sin "snurra" som det står ett värmeljus under. Värmen gör att "snurran" börjar snurra! På min är det silvriga snöflingor och på brorsans pepparkaksgubbar! Hur fina som helst under julen =)

Imorgon blir det city med Stefan! Vi tänkte åka in efter skolan och kolla runt på lite julklappar till vänner och familj. Och kanske ta en fika , heh =)

Nu ska pappa kolla något här på datorn
Puss&Kram

älsklingarna, fråga inte varför dom ligger på golvet! I have no idéa XD

Kommentarer
Postat av: Stephaniie

hahah fiin bild!! :D <33

2008-12-02 @ 20:29:06
URL: http://stephaniegb.blogg.se/
Postat av: stephaniie

hahah fiin bild !! :D <33

2008-12-02 @ 20:30:41
URL: http://stephaniegb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0