Lördag

hej, förlåt för lite dålig uppdatering! Men hela dagen igår var jag med Eleni, Vilhelm, Caique och Martin. Vi var lite överallt och till slut så betedde dom sig som skitstövlar så vi gick hem till mig. Till slut var Eleni tvungen att åka hem och jag hade fått riktigt ont i magen så jag var hemma och vilade ett tag och efter maten gick jag hem till Tami och vi tog det också lugnt. Var inne på datorn, snackade, höll på med lillen och tvättade honom, och det gillade han inte...
 
Lillen och Tami
Och idag så har jag varit med Eleni hela dagen. Hon ringde mig vid 10.30 i förmiddags och sa att hon redan var på söder. Så vi var här ett tag och jag gjorde mig klar och sen gick vi i lite affärer och gick sen på bio! Det blev Madagaskar 2. Haha, lite sorglig film men också rolig =) Filmen var slut vid 15.30 så då gick jag hem.

Lite filmgodis såklart ;)
Snackade lite med Louise och Steffi och det blir hos Steffi ikväll. Alltså att vi ska sova där. Tevligt, trevligt! Så jag ska packa, äta och sen .. ja åka ut till Tyresö.
Hörs imorgon. Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: tami

äcklig jag e !

2008-12-20 @ 18:56:32
Postat av: agnes

näää gud va sööt hund :]

2008-12-23 @ 01:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0