Lördag

hej! Det kanske blir ett rätt kort inlägg men ska kanske springa iväg strax och köpa biobiljetter till filmen YesMan för mig och brorsan ikväll. Han har nog inte så stor lust att gå på den egentligen då han kommer springa iväg efter filmen, antagligen till en fest. Men jag kan övertala honom =)
Idag var jag iallafall inne i stan med mami. Vi köpte inget men kollade runt lite. Hah, ja sen åkte vi hem. Jag är så trött nu för tiden! Jag förstår inte. Jag går och lägger mig vid 1 och vaknar vid 11-12 tiden och är trött hela dagen ändå. Usch jag längtar inte till skolstarten. Kommer vara som en sömngångare i korridorerna och sitta och sova på lektionerna...
Jag tänkte ringa my brother nu, vi hörs senare.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0