Komp.em.!

Hej! Idag var det kompeftermiddag. Så jag åt lunch, gick till slöjden för att fråga slöjdläraren om en sak och sen gick jag till Sofia skola! Där var jag med på lektionerna i Elenis klass =) Okej låter kanske knäppt med att frivilligt gå på lektioner men jag slapp ju iallafall arbeta! Och något lustigt hände när vi satt och väntade rätt länge mellan två lektioner. Jo jag och eleni satt på en bänk utanför klassrummet och snackade. Jag hade på mig min "Åsö änglar" tröja. Och som vissa i mina kvarter vet så hade sofia - åsö en fight mot varandra tidigare den här terminen, och åsö vann. Mohaha! btw så gillar därför inte såna där "tuffa" killar i sofia inte någon alls från åsö. Så då gick dom fram till mig och sa: Vi vill inte ha några åsö-tattare här. Jag bara ignorerade dom och fortsatte snacka och så kom dom fram några stycken och drog upp mih. Sen ställde dom mig på golvet och höll i mina armar och tänkte lyfta upp mig för att bära ut mig från Sofia tror jag men sen tur var så kände jag en av killarna som stog framför mig så till slut lät dom mig gå. Haha, rätt obehagligt när man stog där men nu efteråt ganska roligt XD. Men kom ihåg Sofia-killar, vi har alltid vunnit över er ;)

Imorgon ska jag träffa Eleni och Caique, vi ska shoppa lite. Eller mest så ska jag och Eleni följa med Caique för han ska köpa lite nya kläder. Det blir roligt! Och nu är det ju bara ett prov kvar! Svenska-prov på onsdag.. Jag ka verkligen inget under alla år har det inte gått in det här med verb, adjektiv och substantiv. jag har inte den blekaste om vad som är vad..

Puss&Kram

P.S 9 dagar kvar till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0