Julafton

hej! Nu är alla paket öppnade. Jag är riktigt nöjd i år! Det blev; En webbcamera från Logitech, Smycken till mitt pandora, tofflor från Hush Puppies, t-shirt och väska från Monki, duschgél/badskum som doftade Papaya från brorsan, massage boll, ett pyjamas-set (för stort ska bytas till mindre storlek), ett datafodral (för litet för min dator så den ska lämnas tillbaka och jag får pengarna), en kortlek med musse och mimmi. Tack älskade familj!

Morgonen började med att jag och brorsan gick upp och och hittade två presentpåsar med julklappar undergranen! I min påse låg det väskan från Monki, Sidengalgar och ett paket Lindt-choklad. Sen åt vi frukost och kollade på TV och kvart över 9 (jag skrev fel igår) mötte jag Amanda utanför mig. Vi gick tillsammans upp till kyrkan och hade julkonsert med en massa små barn. Sen följde jag med Amanda till Ringen då hon skulle köpa julklappr till; hennes lillasyster, mamma, farmor, mostrar (två stycken) och hennes bästa vän Maria. Sen gick vi hem till oss själva, jag tog ett bubbelbad som var klart till kl15.00 då Kalle Anka började. Efter det filmen "Kan du vissla Johanna" som alltid går på jul. När filmen var slut gick jag och brorsan på hyper för vi ville att "tomten" skulle komma. Men "tomten" lämnade istället en lapp på dörren att han inte kunde komma. Så brorsan delade ut paketen. Nu har jag lyckats sätta igång webbcameran! Min brorsas "största" presenter blev en akustisk gitarr och en iPod spelare, så nu sitter han och spelar. Han har redan sen tidigare två elgitarrer så han kan ju spela riktigt bra! Eftersom jag går på kör så är det jag som får stå för sången ... men det är lugnt för mig. Jag älskar ju att sjunga! Aja snart ska vi äta julmat här och sen kolla på en serie mamma fick av oss, Glappet, hon hade den på VHS men den är ju såklart sönderspelad nu så jag och brorsan köpte bl.a. den till henne!
Vi hörs, ha en fortsatt bra kväll =) Puss&Kram
rättså bra kvalité va? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0