Jävla klantiga expedit

hej! Jag blev nyss på jävligt dåligt humör ... Jag var jätteglad och hade precis sagt hejdå till Eleni (berättar sen) och gick för att öppna mitt nybytta pyjamas-sett eftersom det jag fick i julklapp var för stort! I alla fall så skulle jag kolla att dom passade och då hade den jävla klantiga expediten inte lyckats ta bort det stora svarta larmet som sitter genom både linner och byxorna. Hon lyckades bara larma av det (?), hur jävla klantig får man vara?? Så nu måste jag springa upp i götgatsbacken imorgon för att få bort larmet. Aldrig BikBok igen. Eller i alla fall inte på länge.

Som sagt så var jag med Eleni idag. Men innan det gick jag och mamma till Skrapan. Hon bytte lite julklappar t.ex. mitt datafodral och en tröja som brorsan fått. Och jag gick och köpte julklapp till Eleni. En plånbok/sminkväska/necessär i flera färger från Monki. Sen åkte jag och mamma in till Sergel för att byta pyjamasen på BikBok och sen stannade mamma kvar för att köpa lite saker. Jag åkte till Slussen och gick en bit på Hornsgatan för att komma till fiket där Elenis mamma jobbar och som Eleni var på! Eleni öppnade sitt paket, och blev glad, och sen satt vi ett tag och snackade. Till slut lyckades vi lyfta på våra rumpor och dra oss över götgatsbacken hem till mig. Vi bakade muffins och satte sen på "Bruce den allsmäktige" haha gud vad vi skrattade. Jim Carry är så grym, jag längtar efter att gå och se den nya filmen som har släppts, Yes Man! Jag och Eleni hade tänkt gå och se den =) Men Eleni är lite småklantig, precis som jag. Julklappen jag fick av Eleni var ett sett med; pincett, borste för ögonbrynen och en lite trimmer som är för ögonbryn, armhålor och bikinilinje. Och så ville Eleni prova att raka lite på ögonbrynen med den så hon tar en spegel och ställer sig vid lampan. Och så medans hon håller på så lutar hon sig med armen mot benet, glider på vårt hala golv och råkar raka bort en bit av ögonbrynet.. XD Stackarn, men båda började asgarva och sen förstår vi allvaret, blir tysta och börjar sen skratta igen. Ja en helt vanlig eftermiddag för E&Y alltså! Aja ska äta middag nu!

Mongo puss från mig =)

Kommentarer
Postat av: agnes

nej!! usch va hemskt me ögonbrynet xDDD haha

2008-12-26 @ 23:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0