Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Mamma och jag åt på resturangen Alexa, otroligt gott. Men tyvärr inte det billigaste, hmhm, men när man väl går ut och äter så kan man väll gå på något riktigt fint! Och jag mår bättre nu, jag och mami har pratat och pappa har snackat med psykot. Och dessutom så vet jag nu att Steffi inte hatar min familj, eller i alla fall inte mig..

Och så är nyår i stort sett färdigplanerat! Det blir en fest hos Eleni och hennes familj, släkt och vänner till familjen. Där kommer också Caique antagligen vara med. Ska bli så himla trevligt och självklart så sover jag ju där då! Och nyårskläderna är redan bestämda=)

Som jag skrev så köpte vi julklapp till Louise och efter vi varit här så gick jag till repet inför julafton med kören. Det gick rätt fort så jag och Amanda och hennes lillasyster Alice gick till lekparken eftersom alice ville gunga! Och sen blev det för kallt och alla tre började frysa så vi gick hem till Amanda och Alice.

Världens sötaste unge
Och efter det så gick jag och träffade mamma i Skrapan där jag skulle visa en väska och en tröja från Monki som jag önskar mig i julklapp.

Imorgon är det avslutning!! Då blir det också presentbyte med Steffi och Louise!
Måste göra mig klar nu, ska upp tidigt och duscha imorgon bitti -.-
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: erica

Axela äras bra, vi äter där typ varje dag ( pga mina föräldrar är så slöa så dom orkar inte laga mat). Höhö, vi känner typ alla servitriser (stavning?) där

2008-12-19 @ 07:09:54
URL: http://erickah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0