Godnatt

sådär ja, nu är jag klar med pluggandet. Det känns skönt, men fortfarande är det mycket som det känns som om jag verkligen inte kan. Det är bara att vänta och se hur det går, fast egentligen vet jag inte om provet verkligen kommer bli imorgon för min del eftersom jag ska på teater med änglarna! Så det kanske skuts upp till måndag istället. Och så glömde jag berätta att "grånissen" kom imorse igen =) och det blev snögubbar som skiftar färg. Jättesöta, som man kan ställa på tex; matbordet när man äter! Och så laddar man upp dom genom USB-uttag! I love them♥
Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig! Eller kanske kolla igenom franskan en snabbis. Det blir skönt med en tidigare natt än vanligt. Godnatt, Sovgott! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0