Friskis&Svettis

heeeej! Hur är läget? Jag mår in sådär jättebra.. Mådde verkligen dåligt inatt. Men jag blev definitivt gladare när jag vaknade och såg att "grånissen" hade varit där. Och i paketet låg en liten burk med Coconut Body Butter från BodyShop! Den som jag hade sagt så många gånger till mamma och pappa att jag gärna skulle vilja ha=)

Skolan, jo den flöt på riktigt segt fram till lunch. Vi hade ju idrottseftermiddag så jag, Louise och Stefan drog oss efter lunchen mot Friskis&Svettis där vi skulle ha, ja, gympa... När det äntligen var slut så följde jag med Louise hem, vi köpte yogurt och solbullar och satte oss i soffan! Så vi tog det lugnt hela eftermiddagen. Men nu sitter jag här hemma, min pappa kommer snart hem och då ska vi fixa käk sem är det bara att plugga. Till imorgon är det 20 engelska glosor och kunna pricka ut Aberdeen, Glasgow, Edinburah, Ben Nevis, Loch Ness osv. på karta. 
Och jag kan inte en enda så jag har a big problem..

Och imorgon så ska ja träffa Eleni igen. Min bästa vän & syster. Vi tänkte köpa något gott att äta och hyra film på kvällen. Ser fram emot det!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

IP: 79.138.196.78

host

2008-12-04 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0