Dan före dopparedan

hej! Åh jag är så glad idag! Har varit hela dagen med Sanna och tagit det lugnt, spelat Guitar Hero, Julbakat: knäck och pepparkakor med glasyr, julpysslat: vi målade små porslinsmöss med tomteluva, jävligt söta! haha =) Och nu är granen uppe, jag i varje fall tycker att den blev riktigt fin i år!

NU är julen verkligen här!
Jag och Sanna bytte ju som sagt julklappar, jag gav henne 2 par örhängen och en "ljussnurra" med hjärtan på. Och jag fick en väldigt speciell och rolig sak! Nämligen en nagellackstorkare. det är en liten apa som blåser ut lufta när man lägger fingret på en platta. Tack Sanna ;)

Imorgon ska jag upp tidigt, öppna lite packet som grånissen alltid kommer med på julaftonsmorgonen, och ska sen vara kl.08.40 ungefär i kyrkan för att ha en rätt snabb julkonsert tillsammans med alla småttingar. Och varje år ät det två små barn som spelar Josef&Maria, trekonungar och tre herdar. Och så är det många små flickor varje år som är änglar! Så gulligt att se på, när jag vet att jag själv har varit sådär liten och stod som en liten ängel. Jag började ju i kören när jag var knappt 4 år. Så jag kan det från grunderna!
Nu ska jag äta kvällsmat här.
Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi ska vara där 9.15 faktiskt :) <3 mötas imorrn?

2008-12-23 @ 22:12:33
URL: http://amandash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0