Dan för dan, före dan, före doppare dan

hej! Dålig uppdatering men på något sätt blir det så nu på jullovet! Som sagt så sov jag hos Steffi tillsammans med Louise i Lördags till Söndag. Vilken kväll! Jag tänker däremot inte skriva allt vi gjorde, det får stanna hos oss som var där. Men en sak; jag lyckades göra ett par bakåtkullebyttor i en backe utanför Steffis hus. I'm proud! Jag kan inte göra bakåt i vanliga fall men jag och Louise snubblade och jag gjorde flera stycken på raken. Haha! Och så kommer jag aldrig mer äta dipp... Tyvärr så hade jag glömt min lilla kamera så det blev inga bilder den kvällen. =(

När jag kom hem så gick jag raka vägen in i duschen och efter det åkte jag och pappa in till stan! Där köpte han en julklapp till mamma, jag köpte en julklapp till Anjelika och så fick jag ett par jätesöta rosa/vita örhängen. Tack för dem pappa! Men det var så trångt och jobbigt i stan så vi åkte hemåt igen. Jag satte mig ner och slog in alla årets julklappar. Skåpet som jag har dom i går inte längre att stänga.. heh

Så idag, vad ska jag hitta på? Jag skulle träffa Princess & Anjelika för att byta julklappar med dom, men dom skulle äta middag vid 14-15 tiden hemma hos Princess och i såna fall skulle jag åka till Aspudden vid 13 för att byta presenter och sen åka hem. Det låter inte så lockande i mina öron. Jag menar, resan dit tar ju ändå 15-20 min om man ska vänta på t-banan också. Och sen blir det samma resa hem igen. Men jag har ändå gått och blivit förkyld igen, ont i halsen, huvudet och snorig, så jag ska ta det lugnt idag. Och så tror jag att jag går och äter lunch på TacoBar! Det blir bra.

Och gud vad jag saknar Elin.. Nu är det över en månad sen jag träffade henne. Och det är en hel termin kvar tills vi träffas. Sportlovet kommer jag kanske tillbringa i Branäs med Sanna. Skidsemester. Och på påsklovet tror jag inte att vi kommer åka ner till Dalsland.
Jag saknar dig. Jag älskar dig.


Just det ja, som ni ser så har jag lagt till flera kategorier. Men det är över 150 inlägg att sätta kategori på så det kommer ta ett bra tag. Därför kan det bli lite konstigt här på bloggen ett tag.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0