Måndag

Hello boys and girls! Idag åkte jag ändå till Aspudden där jag fick julklappar av anjelika och princess! Men jag är som jag är, kan inte hålla fingrarna borta från paket och min nyfikenhet tog över och jag.. råkade.. öppna deras presenter. Hehe men jag hörde att Anjelika hade öppnat ett av mina så det är nog lugnt! Jag fick i varje fall
av Anjelika: Ett par guldiga, rosett-örhängen och ett rosa nagellack! =)
princess: Örhängen: Silvriga ringar! Fast inte helt silvriga, dom var lite tjockare och med "pluppar" på den nedre delen. låter kanske lite konstigt men faktiskt riktigt fina dom med!
Tack så mycket för det Girls!

Jag kom på att jag ju glömt att skriva i bloggen vad jag fått av Anna, Louise&Steffi.
av Anna: badbomber i form av hjärtan och ett silvrigt nagellack!
av Louise&Stephanie: Ett grått linne med djupare rygg och knappar framtill och ett rosa nagellack!
Och ett paket från Eleni som jag inte lyckats ge mig på än!
Tack för det också! =)

När jag hade varit i Aspudden mötte jag Tami och vi åkte till Skärholmen där hon skulle köpa julklappar, men det blev istället ett par jättesöta bruna, klackskor för hennes del. Men hon köpte också BH/Trosor till hennes kusin i julklapp och
sig själv. Hon hade tagit med sig lillskiten (som väger ett ton!) som jag fick gå runt och bära på. Haha, för dom som inte vet så är lillskiten/Gucci en chihuahua och väger 1,5 kg! Sen åkte vi hem till söder, jag gick till TacoBar och köpte mat till mig och gick sen hem till Tami! Men ingen utekväll för mig ikväll, jag är ju förkyld så jag ska se till att hålla mig inne rättså mycket imorrn för jag vill ju verkligen inte må dåligt på julafton!

Bild tagen från Anjelikas blogg. www.anjelikas.devote.se
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0