Berättelsen om Narnia: Häxan och Lejonet

hejhej! Nu är det pausen i filmen Narnia som går på femman ikväll. Tidigare idag så köpte jag en julklapp till Thorgny och mama köpte också en, men jag kan tyvärr inte berätta vad eftersom jag inte är säker på om han läser bloggen eller inte, och dessutom fick jag en grymt snygg, vit stickad, cardigan från Vila (Bild kommer imorgon). Och sen så hann jag också med att dra med pappa till NK och köpa en present till mamma från "grånissen" som hon ska få av mig och Thorgny imorgon bitti! Vi köpte en babyblå liten skål från Rosti tror jag märket hette, min mamma är galen i det och har redan köpt en giganstisk röd skål och en lite mindre lila. Och imorgon tänkte jag och pappa kanske åka in till stan igen då jag ska hjälpa honom hitta något till mamma och sen köpa julklapparna som ska köpas, till bl.a. Sanna, Stefan, Eleni. Och senare vid 15 tiden ska jag träffa sanna och åka till hennes faster Gunnel, dit vi är bjudna på middag!
Olala, nu kom mamma in med smoothie, mums!
Jag satt och kolla igenom mina bildmappar på datorn tidigare och hittade den här bilden, jag la ut den redan i somras men sen har jag glömt att jag haft den.

Kolla vilken liten skitunge man har varit, och elin med =)

Men nu börjar nog filmen snart igen, Vi hörs
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0