Bad news

hej! Knappt någon skola för mig idag. Vi började ju 09.50 och slutade vid lunch eftersom båda musikläraren och idrottsläraren var borta! Och så missade jag hela SO:n eftersom jag var hos skolsyster. Jag var där för att för ett par veckor sen så pratade vår lärare Helen med oss en och en. Mig frågade hon varför jag gick hem så ofta från skolan och jag sa som det var att jag alltid har ont i huvudet. Så då bokade hon en tid hos skolsyster som jag var hos idag. Skolsystern frågade mig en massa frågor; äter/dricker du tillräckligt mycket? Ja. Sover du tillräckligt? Ja. Är du ofta trött? Ja. Kan du läsa en längre tid utan att få ont i huvudet/ögonen? Ja. Osv. Och så gjorde jag ett syntest och det var inget fel på mina ögon. Så hon kom fram till att jag har migrän.. Usch. Så jag ska gå till en högre skolsköterska efter lovet för att kanske få starkare medicin. Men det är ändå bra att det kommer lösa sig nu så jag slipper fler dagar då jag av migränen får ont i ögonen av ljus och mår illa.

Nu ska jag baka muffins och om ungefär en timma kommer Eleni, Caique och Thomas hit för att fika och sen (för 100 gången XD) så ska vi åka till stan.

Puss&Kram =)

Kommentarer
Postat av: Skytt

Jag har typ också migrän.. :<

2008-12-16 @ 18:56:16
URL: http://grassi.blogg.se/
Postat av: bajs

muffinsarna var goda men lite.........

2008-12-16 @ 22:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0