6 December

hello, jag hade en jätterolig kväll igår med Eleni, Vilhelm & Caique! Vad gjorde vi? Jo allt möjligt. Vi var i Ringen, Skånegläntan, Björsträdgård, hos Vilhelm, på pizzerian, en resturang osv. Och vet ni vad, Eleni och jag delade kompishjärta igår. Eleni I love you sweetheart, happiness is having a sister like you, remember?♥
     
Eleni, Vilhelm, Caique och jag =)

Idag kom "grånissen" igen och den här gången med fint godis från Belgien (haha där mamma precis varit XD) och senare hade jag tänkt få med mamma ut på stan och köpa julklappar till brorsan och pappa! Tänk, bara TVÅ veckor kvar till jul!..
Men kvällen har jag inte bestämt helt än, men något blir det väll i varje fall. Men jag måste göra mig klar nu.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0