29 December

hej! Idag har jag varit hela dagen med min bästaste Stephanie. Vi hade tänkt kolla på den nya Björn Gustavsson dvd:n men klanten glömde den hemma. Men istället gick vi till TacoBar och åt lunch och gick hem hit. Vi satt bara hemma ett tag, kolla på internet. Men hur kul blir det i längden? Så vi drog oss mot videobutiken och hyrde film och köpte popcorn. Jo just det, jag tyckte det var lite roligt och typiskt Steffi.. Vi stod inne i videobutiken och kunde inte bestämma om vi skulle köpa färdigpoppade popcorn eller micropopcorn. Fast problemet var bara att vi inte har någon micro här hemma. Så står vi där och ser dumma ut och Steffi säger "Ja men då tar vi båda". Det var inga problem för mig ju så vi tog båda popcorn-sorterna + filmen "13 snart 30", betalade och gick hem till mig. Jo gissa hur det gick att göra micropopcorn i ugnen? Prova inte! Påsen blev svartbränd och inehållet vill jag inte snacka om. Men som tur var (och som Steffi sa) så hade vi ju ett andra alternativ. Filmen var faktiskt helt okej, fast jag hade inga högre förväntningar på den. Så det var ju bra!

Just det, jag har ju ändå några tiotal besökare här varje dag, och kan ni inte börja komentera? =) Visst tycker jag ju redan att det är kul med bloggen men det blir ju roligare om jag får lite komentarer att läsa!

Jag ska ta det lugnt och kanske lägga mig och läsa Twilight-boken. Jag har haft ont i magen hela dagen och jag vill inte ha några problem med magen på nyår då jag såklart vill vara frisk!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha annars brukar man ju fakitskt göra popcorn i kastrull haha så typiskt er, ;)<3

2008-12-30 @ 17:28:37
Postat av: steffi

Hahah =D De va jue roliigt :D

Klantiga Steffi !? xD <3

2009-01-03 @ 16:08:59
URL: http://steffigb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0