White Chicks

hej! Ikväll hyrde jag faktiskt filmen White Chicks efter att ha läst en massa bra om den på www.kenzas.se och den vad verkligen rolig. Jag såg den ensam men jag satt och skrattade en hel del!
 
 (klicka på den för större bild)

Idag träffade jag sanna, vi hade faktiskt picknick i hennes trädgård=) Jag köpte med mig ett packet bullar, och så tog vi med juice och lite kex hemifrån sanna! Vi fick också 50kr av sanna pappa att köpa glass för. Jag tog ett par bilder på glassen som var jättefin, men jag får se om jag lägger upp dom imorgon!
Jag vet inte vad jag ska hitta på mer ikväll..
Jag bloggar mer imorgon, Aurevoir!

Kommentarer
Postat av: bajs

det här filmen har jag sätt!

skitt bra!

2008-10-12 @ 17:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0