Världens sötaste kattungar!

hej ni som fortfarande läser min blogg! Jag ska sluta skriva datum som rubrik och istället skriva ord. Jag var hela dagen igår med Linn. Hon har nyss fått urgulliga kattungar! tre stycken, två av dom var 12 veckor och en 10 veckor.
         
                                                     söta eller vad??

ikväll ska vi på "kalas" för en tjej som heter maria, hon fyller 16. Det ska faktiskt bli riktigt roligt, det brukar komma ganska mycket människor! Men jag hinner tyvärr inte berätta så mycket mer nu, Oscars buss går 13.10 annars kommer han inte till Stockohlm om han missar den! Och nu måste jag kila in i duschen annars hinner inte håret torka innan vi måste åka. Och att få på sig kläder kan ju vara ganska bra också!
Love

Kommentarer
Postat av: princess

skiiit söötaa :)<33

2008-08-02 @ 20:15:23
URL: http://bboeg.devote.se
Postat av: Ylva

ja vet, dom va jättesmå <33

2008-08-02 @ 23:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0