God natt

hej! Bion igår ÄGDE! Jag tycker verkligen att alla, alla som inte sett Mamma mia ska gå och se den. Och flummiga som jag och sanna blir efter typ 1 liter cola och en massa popcorn började vi självklart sjunga med i alla låtar, ojj ojj ojj:)
                                                              
Och till idag, första hela skoldagen med nya klassen! Jag hann inte direkt få några nya kompisar, men jag har snackat med dom flesta och många verkar vara väldigt schysst! Men det lär väll ta ett par dagar innan man kan kalla oss "kompisar" kanske. Men bara det går framåt är jag nöjd! Men det jag inte förstår är hur jag ska lära mig hitta på skolan, med alla husen och våningar och klassrum, hjälp?!
Och nu fick jag nyss reda på att jag tydligen ska gå på bio imorgon igen med Viktor, Anjelika och Princess och se Love Guru! Men hur ska jag få tag på pengar till det? ja fick av mamma till Mamma mia, så mitt enda val är pappa! Kanske, kanske inte vi får hoppas att jag kan få 90kr:)
Och nu till det bästa som jag sparat till sist, igår kom mamma hem med en "Lycka-till-i-sjuan" present i form av.....
Replay jeansen!! Jag blev glad,glad, glad! Men jag hade verkligen inte förväntat mig något och blev därför otroligt överaskad!<3
Jag kom hem för ett par timmar sen efter att ha varit hemma hos sanna, jag åt hos henne, något slags kött med pressad potatis, gurka, och bubbelvatten! gott! Direkt när jag kom hem hoppade jag in i duschen, något jag sett fram emot hela lååånga dagen! Men jag ska nog sluta skriva nu och börja lugna ner mig. Kanske lägga mig och läsa en bok? eller kolla lite på TV? Ja något jag jag väll. God natt allesammans och sov gott! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0