Kryssning med Nora!

hej hej! Den sista natten/dagen med elin kommer jag nog aldrig glömma. Vi kollade på filmen Juno mitt i natten. Den filmen är faktiskt läskigt bra. Och efter det snackade vi lite och somnade. Och sen konstigt nog vaknade vi vid 7 tiden på morgonen trots att vi somnat vid kanske 1 på natten. Och inte nog med det så började vi äta malteser, spela Nintendo och spela spel på pappas nya dator. Det är en sån där pytteliten som kom nyligen i Sverige. Det gjorde vi fram till 9-tiden och åt frukost framför Blue Water High. Dagen flöt bara på fram till lunch och sen åkte min pappa, mamma och bror (just det, pappa kom förresten hem i Onsdags!) och handlade. Jag och elin fick ett par oförglömliga timmar ensama. På kvällen hade vi en massa gäster. 12 stycken. Det var verkligen en rolig kväll med kusinerna och andra familjevänner!

Idag däremot har jag inte gjort något alls. Bara tagit det lugnt och vilat. Jag saknar Elin!! Det känns förjävligt att vi inte kommer träffas på länge, länge...

Något annat som hänt är att min pappa stod och fotade på Pride-festivalen och plötsligt springer 6-7 killar, 20-25 års åldern i tangatrosor fram och börjar kyssa pappa i ansiktet och tog honom på privata ställen, och sen bara springer vidare. hahaha, stackars pappa! :)

På onsdag ska jag, nora och min pappa åka kryssning över dagen. Vi kommer ha den bästa dagen, min solstråle nora och jag<3 Jag hinner inte skriva mer, måste göra lite saker här hemma.
Hej då!

Kommentarer
Postat av: elin

mm...ha det bra på kryssningen:)<33

2008-08-12 @ 17:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0