Sköndal på måndag!

hejsan, på måndag blir det Sköndal med klassen:) Då ska vi paddla, bada, och bara ha kul. Jag ser verkligen fram emot det... Men däremot är minuset att vi ska samlas kl.08.00 på morgonen och kommer hem vid 19 tiden någno gång!

Ni vet min Replay-jeans som jag fick för snart två veckor sen? Självklart håller ett par jeans för 1400kr inte måttet. Efter knappt en vecka gav en av dragkedjorna på benen upp. Det är en nästan 2 decimeter lång kedja längst ner på benet som gör så att dom blir tajta där med (egentligen är det en accesoar men pajar den så går det ju ut i slutet av byxan). Så min mamma lämnade in dom i måndags hos skräddaren på Replay så dom skulle sätta in en ny kedja. Men så igår när mamma kom och skulle hämta ut dom så hade dom såklart bytt kedjan i gylfen istället! Snacka om irriterande!! Men då sa min mamma åt dom på skarpen att dom fick en dag på sig och att hon ville hämta dom idag. Och så ringer dom henne idag på jobbet och säger "tyvärr har dragkedjorna tagit slut" men så löste det sig så att mamma fick komma och hämta ut ett par helt nya jeans istället. Men dom var ju mycket mindre än dom gamla, fast det var exakt samma storlek. Jag blir så jävla sur, borde dom inte ha råd att anställa ordentliga skräddare och inte några kineser som inte kan svenska, eller vad det nu är?! Men jag får se om dom töjer sig...

Igår beställde jag också den första Gossip Girl boken! Den kostar 109kr i Pocketshop och på www.adlibris.se kostar den 64kr och fri frakt. Jag fick också pappa att betala=) Det tar 2-5 arbetsdagar så jag tror att den kommer på tisdag! Så alla som ska beställa böcker, gör det på adlibris istället för att gå till dyra bokhandlar!


Idag var jag hos miranda för första gången. Vi hade otroligt kul, vi åt en massa kakor och blev lite väl fnittriga, haha! Den tjejen är skön, ja älskar henne! och så tog vi minst 100 foton, och ja många blev väldigt flummiga.. hehe. Men tyvärr kunde inte melinda följa med eftersom hon skulle åka till landet, synd:(
Här kommer ett foto på miranda som liten bebis som vi hittade på datorn idag!
                                      

        är hon inte den gulligaste bebisen som någonsin funnits??

Men nu ska jag kanske gå och hyra en film, eller sätta mig och mysa med min kära far i soffan en stund..
Vi hörs igen imorgon! Puss

Kommentarer
Postat av: miranda

älskar dejj me, haha! jag vet jag är den gulligaste bebisen som finns ;P

2008-08-30 @ 11:24:55
URL: http://mmii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0