skönaste veckan

hej! Jag mår på topp. Visst är jag fortfarande nervös över allt om det här med Åsö men chemat är verkligen fantastiskt, iallafall den här veckan. Eftersom chemat för hela terminen inte är helt klart än och vi måste lära känna varandra den här veckan så ser det ut såhär

Måndag: 10.00 - ca 11.00 (upprop)
Tisdag: 9.00 - 14.00
Onsdag: 9.30 - 15.00
Torsdag: 9.00 - 14.00
Fredag: 9.00 - 12.00
 
Jag bara älskar mitt chema! Jag går liksom 3 timmar på fredag=) Otroligt skönt!
Jag och sanna bestämde oss för att gå och se mama mia på bio och när hon är klar med sin "inskolning" kl. 14 ungefär så ska vi träffas och gå och köpa biljetter til 16-filmen! Ska bli kul. 
Just nu sitter jag och kollar på Crossroads. Den är jätte bra och huvudpersonen spelas av Britney Spears. Älskar låten i slutet av filmen, I'm not a girl, not yet a women, jag vet tyvärr inte vad låten heter... Ni får ha det så bra i eftermiddag så kanske jag bloggar ikväll!

                                                

Kommentarer
Postat av: SANNA!

Den låten heter " Im not a girl not yet a women" tror jag! :P

xD

2008-08-18 @ 19:01:03
Postat av: Amanda

Mamma mia är skitbra! :)

2008-08-18 @ 22:01:31
URL: http://amandash.blogg.se/
Postat av: Elin

jag vill se den filmen:Där den bra?!

2008-08-23 @ 11:15:51
URL: http://elizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0