skit trött

hej allesammans! Jag har börjat få lite fler läsare, vad roligt! Men idag har jag, miranda och melinda bakat muffins! (pefekt sysselsättning på en regning dag!) och sen tog vi vårt bakverk, en macka var och lite juice och slog oss ner i soffan framför filmen "raise your voice" den är så otroligt sorglig (mest för er som har en storebror), jag blir alltid tårögd... men den är också otroligt bra! 

                                                           
                                                                              P.S Jay är as gullig:P

Men idag har jag haft 2 timmars NO.. Suck!! Och så var det Idrott&Hälsa som det heter nuför tiden! Och så hade vi IS-pass (Individuellt Studiepass), B-språk (jag hade franska), och sist svenska! jag är verkligen tröööt, och så har jag träningsverk i låren efter idrotten.. Tyvärr har jag inte sovmorgon imorgon och börjar 08.30. Jag ska verkligen slappa i helgen, och så ska jag, miranda och melinda ta reda på allt om gymmet eftersom vi vill börja träna (min kära pappa ballade ur) Men det orkar jag absolut inte tänka på nu. Jag är så trött att jag kommer somna framför datorn snart, det vore inte så bra kanske? Det är nog bättre att sova i sängen, hah.. men klockan är ju bara 21.20. Jag lägger mig och läser en stund.
Godnatt! Vi ses imorgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0