shoppa i regn

God morgon! Idag har jag på planeringen att shoppa i city med miranda. Jag måste köpa iallafall ett enkelt vitt linne eftersom jag lämnade tillbaka det andra jag köpte, det satt verkligen inte fint.. något i den modellen var inte rätt. Men jag får se om jag hittar något på GinaTricot. Och så ska miranda köpa nya skor, dom hon har nu fick vi till och med tejpa ihop förra veckan i skolan eftersom sulan lossnade. Tyvärr kommer det skurar lite då och då idag. Men vi får väll tåla att bli lite blöta! Jag vet inte om någon av oss ska köpa andra saker, hittar jag något bra så köper jag kanske. men egentligen är jag inte ute efter saker idag, jag ska mest följa med miranda som sällskap och smakråd! Jag måste verkligen börja borsta tänderna, klä på mig och allt annat nu. Men jag bloggar senare och berättar vad det blev idag! Kanske att det kommer några bilder också.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0