Melinda&Miranda

hejsan! Nu sitter jag här ensam hemma och bloggar. I tisdags eftermiddag var jag med sanna! Det var roligt, jag åt där också! Och igår var hela klassen från efter lunch till kl.15 i lilla bleckan och spelade minigolf! Jag och Melinda var med Nicklas och Jacob, det var faktiskt väldigt roligt (men tyvärr var det för varm så vi stod där och svettades..inte bra) och när vi slutat gick jag, mel (melinda) och miranda omkring på söder, länge! Det slutade med att allas fötter värkte..
Och så till idag, en rätt skön dag! Vi började kl.9.00 och hade då "lattjolajban" med alla 7:or, 8:or & 9:or. Vi var indelade i grupper och gick runt på olika staioner med sina gruppmedlemar. Och självklart hamnade jag i samma grupp som min kära bror, som går i nian! haha.. Men på staionerna var det tex att ta upp äpplen ur vatten med munnen, och att leta efter en godispåse med ögonbindel! Och efter skolan Var jag med mina älskade mel och miranda igen, vi var i ringen ett tag och mel köpte en cofeé cooler som vi fick smaka av! :) Och sen gick vi hem till mig och satt vid datorn! Jag hjälpte mel att göra en blogg! den kan ni spana in! www.melindaz.webblogg.se och så kan ni ju kolla in på mirandas också! www.mmii.blogg.se <3 Imorgon ska vi tre gå på grönan, eftersom vi slutar så tidigt (kl.12.00) så kommer vi vara där länge! Tyvärr hade cornelia bjudit mig till en filmkväll med bland annat ksenija, amanda, aviva, som skulle komma.. men min mamma sa nej, jag fick inte sova över:(:(:( det är synd...
Och jag blev nyss förvånad, eleni har jag varit ovänn med länge, länge för en liten skitsak egentligen. Jag försökte säga förlåt tidigare och nu ringde hon upp och säger förlåt! Jag blev paff, och glad! Jag hoppas att vi kommer att bli vänner igen...
Men nu ska jag hitta på något annat!
//KRAM
                                    Här ska ni få några bilder på Melinda&Miranda<3

                                
                                                                                Melinda<3

                               
                                                                  Och Miranda<3


Kommentarer
Postat av: miranda

haha sxi bilder <33

2008-08-30 @ 11:16:54
URL: http://mmii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0