Liseberg!

hej! Jag är väldigt glad just nu:) Jag fick nyss reda på att vi ska åka till Liseberg imorgon! Tyvärr är jag lite rädd eftersom dom senaste åren har det hänt två olyckor, Lisebergsbanan och nu Rainbow...
Jag försöker intala mig själv att inget kommer hända, men man kan ju inte vara säker. Nej så ska jag inte säga, det kommer säkert gå bra. Även om olyckor inträffar när man minst anar det så behöver det inte hända just mig. Jag kommer säkert ha jätteroligt! Vi som ska dit är ju jag, mamma och min brorsa:) Vi kommer behöva starta härifrån kl.9.00 om vi vill hinna dit tills det öppnar kl.11.00, det tar bara två timmar från Balltorp till Göteborg! Så ikväll måste jag lägga mig senast 23.00, annars orkar jag alldrig upp klockan åtta imorgon. Men nu får vi bara hoppas att det blir fint väder imorgon och inte regningt, kallt och blåsigt som idag! Nej nu ska jag gå och prata lite med mamma om imorgon!
Hoppas ni får en trevlig kväll, kram ylva!                  
                             

                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0