le coq sportif

godmorgon, eller snarare god dag! Jag vaknade för en stund sen och jag känner mig verkligen utvilad.Det blev väldigt sent igår men jag hade otroligt kul med marianne och maria.
Igår så lämnade vi Oscar på bussen kl. 13.10 och efter det så åkte vi och handlade mat. Eftersom det var lunchtid så åkte vi in på ett supergulligt gammaldags café. När vi var klara kom mamma och min bror på att han inte hade några rena kläder förutom ett par pumabadbyxor eller ett par grå mjukisbyxor att ha på sig på kalaset, så vi åkte in i mellerud och fixade kläder. Det blev ett par svarta finbyxor, en vit skjorta och ett par hängslen. Det låter gubbigt men det såg faktiskt riktigt snyggt ut! Jag fick också något, nämligen ett par (enligt mig) skitsnygga skor i märke Le coq sportif, 399kr.

                        
                                                     vad tycks??

nej nu ska jag faktiskt göra mig iordning, borsta tänderna och klä på mig. Sen ska jag kolla med linn om hon vill följa sticka och bada med mig! Hoppas!
vi ses!

Kommentarer
Postat av: Elin<33

snygga skor!!!:)och fina på dig<333

2008-08-06 @ 21:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0