Hyrbil!

hej! Den här dagen har vekligen gått fort. Vid 12 tiden idag stack vi iväg till en bilmekaniker i Trollhättan. Mekanikern sa nästan direkt att det var växellådan som pajat, precis som vi redan visste. Men den måste ju bytas ut så vi fick lämna vår fina röda bil så dom kunde byta växellåda på den och sticka till Q8 för att hyra en lånebil så länge. Men eftersom dom bara hade en bil kvar att låna ut så fick vi ta den, det var en liten, liten jättetrång bil. Den liksom nästan hoppar fram så man mår illa på direkten plus att den luktar väldigt konstigt... Jag saknar vår bil!! men förhoppningsvis kommer vi bara ha den nya i max 2 dygn=) Men när vi fått tag på den nya bilen åkte vi in på Överby! Vi var inte där för shopping utan bara för att ta en fika och kanske kolla runt lite så jag köpte inget mer än ett par vita tights.
Och sist men inte minst så ska Elin sova över här imorgon, en sista natt tillsammans... Jag blir nästan gråtfärdig bara av att tänka på det. En sista natt. Jag förstår seriöst inte hur jag ska klara mig utan min livsglädje elin?! Nästa gång vi träffas är liksom på höstlovet. Om ca 3 månader. Ca 90 dagar.
Men hur ska det här gå?? Tack gode gud att det finns internet och telefoner/mobiler.     
                                                                    
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
Men inte bara det, hur ska jag klara av en ny klass? Fjärilarna i min mage börjar säga till nu... Vad jag trodde när jag valde att gå ensam till åsö var att det skulle bli sååå skönt att börjar om på nytt, få nya vänner, en ny vardag. Men det kommer ju inte alls bli som jag trodde, när jag valde skola var det ju en hel termin kvar och allt låg framför mig. Visst det gör det ju fortfarande men det har gått så snabbt...
Men jag kommer ju ha elin där hela tiden, hon kommer trösta mig om jag är ledsen, och skratta med mig om jag äl glad. Det vet jag. Men nu ska jag nog gå och lägga mig. Jag lär inte få särskilt mycket sömn imorgon natt och dessutom har jag varit helt utmattad hela dagen. God natt! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

ja bra att det finns mobiler/telefoner och datorer!!

.....och det är bra att du har förståt att jag alltid finns där för dig!!<333...sötast bild!<33

2008-08-06 @ 21:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0