hejhej!

jag kom inte på någon bra rubrik, men hejhej! Det här blir nog inget långt inlägg eftersom jag snart ska iväg och träffa princess och anjelika. Men igår var jag och mamma i lite affärer i ringen. Jag fick en ny svart tjocktröja, H&M 198kr, ett enkelt vitt linne, JC 79kr och två skiiit snygga galgar, en vit och en svart inklädda i sidentyg och en liten rosett vid mitten, Åhléns 40kr! Och på kvällen, vid 18-tiden ungefär drog jag och träffade miranda ett tag! Vi tog en lååång promenad till tanto ungefär, där hon visade var hon bor, och var melinda bor (dom bor rätt nära varandra) och sen gick vi hem igen! eller jag gick hem men miranda följde mig eftersom jag inte hittade! Jag kom tyvärr 30min försent hem till maten, men det gjorde inget eftersom maten ändå inte var klar:) Nej nu ska jag ta och ringa princess så den jävla ungen kan masa sig hit någon gång!! haha, skojja:P
See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0