håller på att bli sjuk

hejhej! Jag tror att jag håller på att bli sjuk... :/ Min mamma har varit riktigt förkyl hela helgen och jag tror att hon kan ha smittat av sig på mig.. typiskt, och jag som ska till Sköndal imorgon med klassen! Men lägger jag mig tidigt ikväll så kanske jag sover bort förkylningen! Men idag så köpte jag bara linnet. det blev ett från BikBok för 79kr. Miranda däremot köpte ett par ballerina skor i glansigt rutigttyg från DinSko, ett par gympaskor från Intersport, och ett paket brunt-blond hårfärgning eftersom hon ska färga håret ikväll! Det kommer bli så hilma fint:) Och snart ska jag gå till affären och köpa godis och dricka till resan imorgon! men först måste min pappa komma hem från jobbet. Nu måste jag sluta eftersom en prinsessas dagbok 2 har börjat för ett tag sen, jag tänkte se den och sen gå och lägga mig! Någonstans mitt i filmen kommer jag väll gå och köpa godis och dricka. Jag skriver imorgon kväll och berättar och lägger upp bilder om imorgon!
God natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0