Gröna lund igår

halloj! Igår var vi ju på grönan, jag melinda & miranda! Snacka om minnen för livet.. men vi slutade kl.12, och åt en snabb lunch i skolan.. sen gick vi en snabbis hem till mig för jag var tvungen att byta skor så jag inte skulla få skoskav. Sen skyndade vi oss till färjan för att vara där så tidigt som möjligt. Men självklart öppnar grönan inte fören kl.15 ska vi sitter utanför i 2 timmar, men vi hade kul så det gick snabbt. Men snackar man lite med vakterna får man tjuvstarta så dom öppnade kl 14.30 .. Jag åkte förresten fritt fall *stolt* för första gången i mitt liv med melinda (hon har åkte den tidigare), den var rolig och förjävlig. Hela magen vänder sig fan utochin!! men jag är glad att jag har det gjort nu.

Melinda och jag! (dom två till höger vet jag inte vilka det är!)

Men under eftermiddagen åkte vi ALLT, asso seriöst vi åkte typ det som finns utom tilt, och ¨bebissakerna. Vi hade kul, kul, kul:) Och så åkte vi hem vid 22 tiden. Här får ni några bilder!


frittfall&extreme

grönan på kvällen, fint va?

mel, jag, miranda i kärlekstunneln, haha (jag hade precis skrattat och så kollade jag upp, därför ser jag konstig ut!)

slänggungan, jag och miranda sitter någonstans där i:P
 och vi tre i vilda musen! :)
ha en bra lördagskväll! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: miranda

host jag ser inte alls konstig ut c",)

2008-08-30 @ 11:18:45
URL: http://mmii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0