grattis Isabell!

tjena! Nu är ja i Stockholm. Det känns riktigt skönt att vara hemma igen, men jag saknar ändå mitt Balltorp! Jag saknar elin, linn, johanna-louise, erik, johanna. Jag saknar saknar vår trädgård, gungorna, hallonbuskarna:), ja, jag saknar allt! men jag kommer ju dit igen! Idag fyller min älskling Isabell 13 år! Grattis gumman<3 Så jag var med henne på Eriksdalsbadet. Innan det gick vi runt ett tag i ringen så hon fick välja en födelsedagspresent. Hon valde ett par örhängen från H&M och ett mobilsmycke från Guldfynd. Sen ville hon inte ha mer. Vi hade jätte roligt på badet och efter et skjutsade hennes mamma hem mig och hon åkte hem för att byta om och sen gå ut och äta middag med några vänner och sin familj. Själv åt jag lite, bullar och frukt. Sen drog jag och mamma ner till ringen, igen, och kollade lite. Jag fick ett hallonrosa nagelack från Face. Riktigt snyggt:) Imorgon ska jag klippa mig och sen shoppa i city med mamma! Just nu snackar jag med viktor på msn så jag kan inte skriva mer, men ha en skön kväll. puss<3


Kommentarer
Postat av: elin

ååå hur mår du??...saknar dig också<33...

2008-08-12 @ 17:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0