Fy fan!

hej, jag fick nyss reda på en otroligt sjuk sak... Jag vet inte om ni har sett det på tv men nu ska jag berätta. I förrgår hade en person hittat vassa pelare utsatte vid en badplats nära bryggorna. Någon sjuk jävel har altså satt ut dom för att spesta personer som simmat eller dykt. När man interjuvade dykarna igår och frågade om det var säkert att bada nu svarade dom bara "Ja, just nu är det säkert men jag vet inte hur det är imorgon bitti"... Den badplatsen ligger i Björklinge, utanför Uppsala, mitt landställe. Jag ska åka dit imorgon. Hur många gånger på sommrar, vårar och höster har jag inte badat och dykt där? Men om någon är så störd så skulle han/hon antagligen kunna göra mer än att hålla sig vid badplatsen. Vårt hus ligger ett par minuter från vattnet. Jag kommer känna mig allt annat än trygg kan jag säga! Men jag försöker få mina föräldrar att låta mig stanna i stan, jag hoppas verkligen jag får det!

Igår var jag i city med mamma! Jag köpte ingenting:( (däremot hittade jag ett par grymt snygga Replay jeans, 1399kr som jag kanske ska få) men vi kom iväg sent och var tvungna att åka någon timma senare eftersom mamma hade tagit fel på min klipptid, så vi fick sätta oss i första taxin. När jag var klar var jag hemma ett tag och gick sen ut för att träffa princess och anjelika! dom är helt klart världens skönaste tjejer! Sen gick vi och träffade viktor en stund eftersom princess är ihop med honom<3

Och idag var jag ju på kryssning med nora. Vi hade riktigt roligt! Självklat spelade vi på automater och vann en del och spelade bort en del, men vi gick inte back på sådär jättemycket. Jag fick med mig lite saker hem från tax free shopen också=) Ett par gul-beiga örhängen från Pilgrim, 64kr, mobilsmycke, 5,50 kr (Nora tyckte dom var söta så vi köpte varsin!) och sist men inte minst en glasskål med jordgubbar på från Sia, 63,50 kr. Jag är nöjd! Nej nu ska jag hitta på något annat, kanske prata med min kära far om när vi ska dra igång på gymmet?
Och ni, var försiktiga när ni badar, vem vet var det kan hända igen...

Kommentarer
Postat av: Filippa

Usch!! Va läskigt!!

2008-08-18 @ 20:04:24
URL: http://typisktfilippa.blogg.se/
Postat av: miranda

fan vad sjukt! äckligt och läskigt!

2008-10-26 @ 15:09:24
URL: http://mirands.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0