Börja 7:an!

tjena tjena! Nu äntligen är jag i Stockholm för att stanna=)
Den här dagen har jag tillbringat med Anjelika & Princess, vi var hemma hos Princess i Aspudden. Men nu är jag
hemma och har bestämt vad jag ska ha på mi på skolstarden imorgon (hjälp!!) och det blev vita jeans, rött linne, rosa FredPerry tröja och röda FredPerry skor eller Vita Björnborg... jag har inte bestämt det än! 
Men jag vill inte börja skolan!! Jag saknar Elin och vill bara tillbaka hem till henne! Jag känner ju typ ingen i nya klassen... Men efter uppropet, kl.10-11 ska jag kanske träffa Princess och Anjelika fram till kl 14.30 ungefär och då ska jag träffa Sanna och gå på bio, vi har det som en tradition att gå på bio varje skolstart, men tyvärr kommer vi inte gå i samma skola mer:( Sorgligt... Men det ska bli riktigt kul att träffa henne igen! Nej jag kom nyss hem så jag borde nog få i mig lite att äta och sen ska jag kolla på tv ett tag och sen hoppa i sängen så jag får min skönhetssömn! haha.
Jag skriver imorgon igen och berättar om uppropet, sov gott nu alla och önska mig lycka till imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sanna ^^

ska bli kul o träffa dej också (:

2008-08-17 @ 21:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0